sobota, 27 grudnia 2014

Rozdział 7

-Harry,jak się czujesz? - zapytałam troskliwie, kiedy dwa dni później odwiedził mnie niespodziewany gość.
-Całkiem dobrze, tylko strasznie brakuje mi Susan.Jest tak cicho bez jej narzekania...
-Strasznie mi przykro,ja nie chciałam...
-Przecież to nie twoja wina - uśmiechnął się. - mógłbym opłacić za nią kaucję i by wyszła, ale tego nie zrobię...Ona jest niebezpieczna.
-Ale ją kochasz?
Zapadło głuche milczenie.Po policzku Harry'ego spłynęła krystaliczna łza.
-Kochałem.Teraz jest już zupełnie inaczej.
-Przepraszam,że zapytałam...
-Nie przepraszaj,przecież nic złego nie zrobiłaś.- Styles próbował zmienić temat. - Tak w ogóle.Pamiętasz ten cover i teledysk? A więc stworzyłem ci konto na YouTube, oraz dodałem ten film.Sprawdzimy,jakie są komentarze?
Ariana pośpiesznym ruchem zgarnęła laptopa ze stołu, wyszukała swoje imię i nazwisko na youtubie.
Nie wierzyła swoim oczom.
-Harry...
-Co? Jakieś hejty czy co jest?
-Wręcz przeciwnie, poptarz.
Przesunęła komentarze w dół:

  • "Jesteś taka cudowna i masz śliczny głosik.Musisz się wybić!"
  • "Rzadko spotykana barwa głosu...mam nadzieję,że znajdziesz kogoś kto ci pomoże zabłysnąć"
  • "Gdzie ty byłaś,kiedy nie było cię na youtubie?"
  • "Masz ogromny talent! Idź nagrywaj płytę, pójdę i kupię jako pierwsza!"
  • "Przyjemnie się ciebie słucha"
Oraz wiele takich podobnych. W prywatnej skrzynce też było troszkę komentarzy z pytaniami ile ma lat, gdzie mieszka, czym się zajmuje.Jednak jedna wiadomość zaskoczyła ich oboje.

"Witaj Ariano. Nazywamy się wytwórnia muzyczna Silver. Po obejrzeniu twojego utworu, stwierdziliśmy,że masz niezwykły talent. Twoja barwa, brzmienie i idealne dopasowanie tonacji...Ah! Jeśli jesteś zainteresowana pobytem w świecie gwiazd, wydaniem płyty i innymi takimi drobnostkami, napisz do nas.Cenimy takie młode gwiazdy jak ty! Gorące pozdrowienia.
                                                                                 
                                                                                                     Pracownicy wytwórni,wraz z
                                                                                                                 dyrektorem."


-Są tobą zainteresowani rozumiesz?! Znaleźli Cię! Będziesz sławna i wydasz płytę! - Styles cieszył się,jakby wygrał w Lotto.
-Nie mogę w to uwierzyć! Matko Harry dziękuję Ci za wszystko, co ja bym zrobiła bez twojej pomocy? -  odpowiedziała podekscytowana i wtuliła się w niego.
-Nie dziękuj, to ty masz taki talent, A z talentem jest jak z ziarnkiem.Trzeba je pielęgnować by wyrosło i wydało plony. 
Ariana spojrzała mu w oczy, które płonęły zapałem.Stali tak przez długi czas w milczeniu.


                                                                                ***


No i jak? Może być? Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.Do następnego!

+ Bonusowe zdjęcie Hariany :) xx




4 komentarze:

  1. Gratulacje Ari!
    Świetny rozdział :)
    Szalonego sylwestra i udanego 2015 roku ^.^
    ~ @zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Kiedy następny?! Czekam :) ~ Veronica

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju isjxfnofd czekam na next gvxhc <3

    OdpowiedzUsuń